Blog Detail

Középhaladó gyakorlatsor 2017. tavasz

Selmeci Csongor 2017. február 22. 0 comments 0

Középhaladó gyakorlatsor, 2017. ősz

 

  1. Tadászana, egyenes álló helyzet
  2. Urdvahasztászana, karemelés nyújtózás
  3. Tirjaka tadászana (hevederrel, vagy összekulcsolt kézujjakkal) 43/117. 5-5x
  4. Utkatászana 53/171-172, többször belemenni, majd 10 légzésig pózkitartás
  5. Uttanászana (előrehajlás, kis terpesz), konkáv, majd teljes póz 51/160-168. 10 légzés
  6. Trikonászana 46/135. Többször felvenni, majd 10 légzésig tartani mindkét oldalon.
  7. Parivritta Trikonászana (csavart háromszögtartás) 56/192-194. Többször felvenni, majd 5-5 légzésig tartani. Lehet a kezdő, majd haladó változatot végezni, attól függően, hogy a tégla belső, vagy külső lábélnél van. Felső kar nyújtózik, fejet kicsit fordítjuk el, védjük a nyakat!
  8. Virabhadrászana II. többször belemenni, vagy váltakozva a Trikon és Vira II. többször, majd 5-5 légzésig kitartani
  9. Utthita Parsvakonászana 48/143-144. 10-10 légzés, vagy többször belemenni, vagy váltakozva: Trikonászana – Vira II. –Parsvakónászana- Trikónászana-Vira II.- Parsvakón-
  10. Praszarita padottanászana (nagy terpeszben előrehajlás) 50/155-159, 2 perc
  11. Adho Mukho Svánászana sarok alatt tégla (kutyapóz) kétszer dinamikusan, végén 10 légzésig tartani, dolgozz a pontokkal, akciókkal. Fejfájás esetén fej alatt alátámasztással.
  12. Dzsanusirsászana hevederrel, vagy lábfej fogással (69/261, 262), konkáv, majd teljes póz
  13. Szupta Pavanamuktászana (gázpóz), 5-5-ször és párosan is 5x
  14. Kandharászana, hevederrel, többször belemenni, végén 10 légzésig kitartani
  15. Bhudzsangászana, többször felvenni, majd 5-10 légzésig kitartani, karok hajlítva maradnak!
  16. Shalabászana (teljes sáska) 76/293. 3-szor röviden, majd 5-10 légzésig megtartva a pózt
  17. Dhanurászana (Íjtartás bokafogással), 10 légzésig tartani, vagy többször dinamikusan
  18. Szarvangászana 84/329, vagy 332, vagy 333, 5 perc váll alátámaszatással
  19. Relaxáció 5-10 perc, Pránajáma: kapalabhati 50x, vagy váltott orlyukas légzés

Kategória